NU ÄR DET ÄNTLIGEN SPORTLOV!!!!! <3 <3

hej allihopa nu är det efterlängtade sportlovet här! På söndag åker vi till fjällen, gud vad kul det ska bli!!!

Dagen har varit okej faktiskt den har gått rätt snabbt, jag gjorde projektprov i matte fram till lunch gick ganska bra tror jag. pomfritten tog slut till vi skulle äta så vi fick inga? viu fick potatis ist :( Efter skolan tog jag bussen hem, ikväll ska jag på tennisträning.

 

jag tänkte ha en sån där grejs som man lägger in när inlägget är slut, jag har gjort två snabba nu, ingen av dem blev speciellt bra men de får duga ett tag iaf. Kommentera vilken du tycker är finast så jag kan bestämma mig :D

nummer 1 

 

nummer 2 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0