jag vet faktiskt...

... inte om jag ska börja blogga igen men som det ser ut just nu så tänker jag inte göra det p.g.a. att jag inte har tid för att jag har många träningar och skolan. Kanske kommer jag lägga in något inlägg via mobilen när jag lär mig ihur det funkar. Jag kommer iallafall ha kvar bloggen ifall jag ångrar mig. bla bla bla. ... aja det var tråkit.

Jag kommer att skriva ett inlägg lite senare idag eller nu vi får se hoppas det blir lite roligare än det här tråkiga inlägget då. Men jaja för att det här innlägget ska jag skriva ett jätteroligt skämt.

 

Det var en gång två tomater som skulle gå över en väg när dem gick över vägen blev den ena överkörd och då sa den tomaten till den tomaten som blev överkörd: kommer du då ketchup. HAHHAHAHAHHAHAH

Bästa skämtet ever!

 

Aja, hejdå nu ska jag fortsätta ha tråkigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0